بی پنـــــــــــــــــــــــــــــاه


ترنّم باران

 

 

 

گاهی وقتا دوستت دارم ها

الکی هستن

مثل موفق باشد اخر امتحانا

پس بهشون توجه نکن

 

با کسی ک دوسش داری بیرون نرو

 

فیلم نبین

 

اهنگ گوش نکن

 

خاطره نساز

 

وقتی رفت با دیگی

 

میفهمی چی میگم

 

غمگینم ...

همانند دلقکی ک روی صحنه چشمش ب عشقش افتاد

ک با معشوقش ب او میخندید ...!

نامم را پاک کردی ، یادم را چه می کنی؟!

یادم را پاک کنی ، عشقم را چه می کنی؟!...

اصلا همه را پاک کن ...

هر آنچه از من داری...

از من که چیزی کم نمی شود......
 
فقط بگو با وجدانت چه می کنی؟!

شاید...؟!نکند آن را هم پاک کرده ای ؟!!!

نـــــــــــــــــــــــــه!! شدنی نیست...!

نمی توانی آنچه رانداشتی پاک کنی


نامم را پاک کردی ، یادم را چه می کنی؟!

یادم را پاک کنی ، عشقم را چه می کنی؟!...

اصلا همه را پاک کن ...

هر آنچه از من داری...

از من که چیزی کم نمی شود......
 
فقط بگو با وجدانت چه می کنی؟!

شاید...؟!نکند آن را هم پاک کرده ای ؟!!!

نـــــــــــــــــــــــــه!! شدنی نیست...!

نمی توانی آنچه رانداشتی پاک کنی

جنگل هم بود تمام میشد

اما

دل من

میسوزد

میسوزد

میسوزد....!

دلـــــــتَنـــــگت می شوم...

چــــــشمانم را روی هـــــم می گــــذارم

 بـــــــلکه یادت را فـــــراموش کنم...

تــــــو بگو دلــــــکم

مگر می شـــــــود یـــــک عــــــمر را فراموش کــــــرد؟!



گاهی اوقات

انقدر از زندگی خسته میشوم

که دلم میخواهد قبل از خواب

ساعت را

روی هیچوقت کوک کنم
دقـیقـا مثـل الان...

 

 



+نوشته شده در سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:,ساعت16:18توسط ترنّم | |